Všeobecné obchodní podmínky poskytování služeb na serverech imao.cz
Preambule
Předmětem těchto obchodních podmínek je úprava právních vztahů mezi Poskytovatelem a Objednatelem při poskytování služeb registrace domény, webhostingu, provozování virtuálních serverů a služeb s tím souvisejících. Níže uvedené podmínky poskytování služeb mají povahu všeobecných smluvních podmínek pro poskytování služeb vydané v souladu §273 odst. 1 zákona č. 513/1991 Sb. v platném znění (dále jen "
Pravidla").
Smluvní strany souhlasí s níže uvedenými Pravidly umístěnými na serveru firmy imao s.r.o..
Smluvní vztah založený na těchto obchodních podmínkách vzniká mezi Smluvními stranami okamžikem uzavření písemné smlouvy mezi Objednatelem a Poskytovatelem nebo schválením řádně učiněné objednávky Objednatele Poskytovatelem a řídí se zákonem č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník v platném znění (dále "obchodní zákoník") a souvisejícími předpisy.
Podpisem Smlouvy o poskytování služeb virtuálního serveru vyslovuje a potvrzuje Objednatel, stejně jako Poskytovatel, svůj závazek řídit se níže uvedenými Pravidly. Tato Pravidla jsou platná v aktuálním znění, které je níže uvedeno a jsou trvale k dispozici na internetových stránkách
https://www.imao.cz.
1.Upřesnění výkladu pojmů
1.1. Objednatelem se rozumí jakákoliv soukromá, fyzická nebo právnická osoba, způsobilá k právním úkonům, která přistoupí na všechna ustanovení těchto Pravidel.
1.2. Poskytovatelem se pro účely této smlouvy rozumí firma imao s.r.o., se sídlem Kundratka 1944/17, 180 00 Praha 8, IČ 27393046.
1.3. Systémem se rozumí všechny hardwarové i softwarové prostředky Poskytovatele, které využívá k dosažení plnění smluvního vztahu.
1.4. Službami se rozumí činnosti uvedené v ustanoveních čl. 2 těchto Pravidel.
1.5. Internetovými stránkami Poskytovatele se rozumí www stránky přístupné na adrese
https://www.imao.cz.
2. Poskytované služby
2.1. Registrace, prodloužení a provoz domény
2.1.1. Poskytovatel zprostředkuje registraci domény u registračních autorit. Vlastníkem domény se stává subjekt, který je uveden v objednávce Objednatelem, pokud to pravidla příslušného registru umožňují.
2.1.2. V případě registrace .SK domény je v souvislosti s pravidly registrace .SK domén doména zaregistrovaná na partnerský subjekt se sídlem v SR nebo na držitele domény uvedeného v objednávce, který má s registrátorem .SK domén rámcovou smlouvu.
2.1.3. Objednatel se zavazuje uhradit případné poplatky registračních autorit včetně administrativních výdajů.
2.1.4. Objednatel odpovídá za správnost a úplnost údajů uvedených v žádosti o registraci domény.
2.1.5. Registraci domény provádí Poskytovatel při splnění všech podmínek Poskytovatele nebo příslušného registru domén, až na základě přijetí úhrady za doménu, dle podmínek a platného ceníku vystaveného na www stránkách Poskytovatele. Objednateli však vzniká právo na doménu, až po skutečném provedení registrace.
2.1.6. Poskytovatel neodpovídá za registraci domény jiným subjektem, při registraci nové domény, v době mezi objednávkou služeb Objednatelem a skutečným provedením registrace domény.
2.1.7. Jestliže Objednatel provádí registraci domény na jméno třetí osoby (dále "držitel domény"), je povinen zajistit obeznámení této třetí strany s těmito obchodními podmínkami a/nebo s podmínkami příslušného registru domén. Objednatel i držitel domény souhlasí s obchodními podmínkami příslušného registru.
2.1.8. Držitel domény souhlasí s tím, že mohou být jeho osobní data předávána dalším osobám, pokud je to vyžadováno pro vedení příslušné domény příslušným registrem, a že jeho osobní údaje mohou být zveřejněny v informačních systémech registrů (ve WHOIS).
2.1.9. Poskytovatel neručí za případné škody způsobené nemožností registrace nebo převodu domény.
2.1.10. Poskytovatel nekontroluje ani neprověřuje oprávněnost žádostí Objednatele o registraci domény ani za ni nenese právní odpovědnost. Za případné problémy či škody způsobené kolizí s ochrannými známkami, soudním rozhodnutím či jinými překážkami, které neumožňují Objednateli doménu využívat, nese odpovědnost Objednatel.
2.1.11. Oprávnění užívat doménu bude Objednateli nebo držiteli domény prodlouženo nebo převedeno na další období pouze v případě, že budou splněny všechny podmínky pro prodloužení domény s dostatečným předstihem před expirací, tj. příslušný registr povolí prodloužení domény, příslušný registr je plně funkční a prodloužení domény úspěšně potvrdí a doména již nebyla zrušena z důvodu včasného neprodloužení. Pokud objednatel žádá prodloužení domény po expiraci a obchodní podmínky příslušného registru takové prodloužení umožňují, je Objednatel povinen uhradit veškeré požadované poplatky spojené s úkonem.
2.1.12. V případě, že započatá akce registrace nebo prodloužení platnosti domény již nelze vrátit zpět, nemůže Objednatel nárokovat vrácení poplatků spojených s daným požadavkem. Stejně tak není možné měnit název domény.
2.1.13. Jestliže Objednatel neposkytne součinnost při převodu domény nebo jinak znemožňuje Poskytovateli poskytnout službu prodloužení platnosti domény více, než 60 dní od úhrady této služby, služba se v takovém případě považuje za poskytnutou.
2.2. Webhosting a provoz virtuálních serverů
2.2.1. Poskytovatel v rámci webhostingových služeb zajistí nepřetržitý provoz domény zákazníka, t.j. zajistí přístup účastníků sítě Internet k www stránkám zákazníka, přístup zákazníka k jeho e-mail schránkám a možnost aktualizovat obsah www stránek.
2.2.2. Provoz webhostingového programu Objednatele, který využívá velký objem systémových zdrojů serveru (jako je CPU, diskový prostor) bude dána možnost přejít na adekvátní program či za příplatek rozšířit poskytované služby nebo odpovídajícím způsobem omezit využívání systémových zdrojů na přijatelnou úroveň.
2.2.3. Webhostingové služby jsou provozovány na sdílených serverech. Limity jednotlivých parametrů jsou dány domluveným webhostingovým programem. Pokud má Objednatel vyšší požadavky, doporučuje se přejít na vyšší varianty webhostingových služeb, případně na službu virtuálních serverů.
2.2.4. V prostoru daného webu mohou být uloženy pouze soubory, které jsou potřebné k provozu webu a prezentaci dat a směruje na ně z tohoto webu odkaz. Webhosting neslouží jako zálohovací či odkládací prostor, ale pouze pro provoz veřejných www prezentací.
2.2.5. Data jsou pravidelně zálohována. V případě ztráty dat způsobené poruchou budou ze strany Poskytovatele data obnoveny z dostupných záloh. Dostupnost záloh pro Objednatele není garantovanou službou.
2.2.6. SMTP servery (servery odchozí pošty) Poskytovatele je zakázáno využívat k hromadnému rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení. Pokud Objednatel na vyžádání nedoloží Poskytovateli požadované informace k hromadně rozesílaným e-mailům, má Poskytovatel právo odesílání e-mailových zpráv zablokovat.
2.2.7. Poskytovatel neručí za případné škody způsobené nemožností odesílání e-mailových zpráv po překročení stanoveného limitu, který je dán zvoleným webhostingovým programem.
2.2.8. Součástí služby provozu virtuálních serverů je pouze provoz příslušného virtuálního hardware a zajištění konektivity do sítě Internet. V této službě není zahrnut provoz žádného softwaru ani žádných dalších služeb. Software si na server instaluje a konfiguruje Objednatel sám, popř. Poskytovatel za úhradu dle aktuálního ceníku.
2.2.9. Poskytovatel odpovídá za funkčnost virtuálních serverů po hardwarové stránce. Při poruše je povinen provést výměnu vadné hardwarové součásti či výměnu celého zařízení v co nejkratším možném termínu.
2.2.10. Poskytovatel neodpovídá za funkčnost softwaru na virtuálním serveru a jeho správnou konfiguraci (s výjimkou softwaru, kterým přímo zajišťuje virtualizaci). O operační systém na serveru a všechny další softwarové součásti a data se stará Objednatel.
2.2.11. Poskytovatel neprovádí monitoring funkčnosti virtuálního serveru (s vyjímkou samotného virtualizačního prostředí). Objednatel je povinen si případný monitoring funkčnosti, stavu a dostupnosti zajistit sám.
2.2.12. Objednateli je zakázáno využívat jiné IP adresy, které mu nebyly přiděleny Poskytovatelem, či se jinak pokoušet narušovat nebo přetěžovat síťovou komunikaci či samotnou síť Poskytovatele. V případě neoprávněného použití IP adresy je Poskytovatel oprávněn server ihned odpojit do sítě.
2.2.13. V rámci služeb virtuálních serverů nabízí Poskytovatel pronájem licencí vybraných produktů společnosti Microsoft. Poskytovatel nenabízí k těmto produktům technickou podporu. Software ani licence k jeho využívání není v majetku Poskytovatele ani Objednatele. Zrušením služby zaniká Objednateli právo licenci využívat. Objednatel je povinen řídit se licenčními podmínkami příslušného produktu společnosti Microsoft. Je zejména zakázáno tyto produkty dále pronajímat, poskytovat na splátky, zapůjčovat nebo poskytovat třetí straně, ani této třetí straně umožnit přístup, pořizovat kopie (s výjimkou nutné zálohy). Případné záložní kopie je Objednatel povinen po zrušení služby zničit.
2.2.14. Zákazník je povinen mít svůj virtuální server nastavený tak, aby při plánovaném či neplánovaném restartu došlo ke korektnímu spuštění všech potřebných aplikací a služeb na serveru. Poskytovatel neodpovídá za případné problémy či škody způsobené chybným spuštěním aplikací či služeb nebo chybnou konfigurací Objednatele.
2.2.15. Poskytovatel nabízí pouze obecné informace a návody k poskytovaným službám. Poskytovatel neprovádí asistenci či spolupráci na zpracování webů či aplikací Objednatele.
2.2.16. Na virtuálních serverech je zakázáno provozovat zanořené virtualizace, tedy zejména programy jako VirtualBox, VMware Server, QEmu, Bochs a podobné.
3. Práva a povinnosti smluvních stran
3.1. Poskytovatel je oprávněn krátkodobě přerušit poskytování služeb, zejména z důvodu nutných úprav a údržby těch částí systému, které přímo ovlivňují poskytování služeb dle Pravidel. Je-li to možné, informuje Poskytovatel Objednatele o provádění uvedených činností či jiných činností vedoucích k přerušení poskytování služeb s dostatečným předstihem.
3.2. Je-li poskytování služeb (zaviněné zejména výpadkem serveru) přerušeno na déle než 3 hodiny v důsledku závady zaviněné Poskytovatelem, snižuje se odměna Poskytovatele o poměrnou část připadající na počet dní v měsíci, po které nebyl server v provozu. Při přerušení poskytování služeb na delší dobu jak 24 hodin se snižuje odměna Poskytovatele za daný měsíc na 0,-Kč. Tyto hodnoty mohou být upraveny (změněny) a objednatel souhlasí s tímto způsobem prezentace. Sleva z měsíčních poplatků se nevztahuje na výpadek zapříčiněný stavem popsaným v čl. 3.5.1.
3.3. Pokud je Poskytovateli předem známa skutečnost nutného přerušení poskytování služeb, bude o této skutečnosti včas Objednatele informovat. Tato povinnost se nevztahuje na skutečnosti uvedené v ustanovení čl. 3.8, 4.7 a 5.4.
3.4. Poskytovatel právně neodpovídá za obsahovou náplň datového prostoru Objednatele ani za činnosti, které jsou Objednatelem prostřednictvím požitků jemu poskytnutých prováděny.
3.5. Poskytovatel nenese zodpovědnost za žádné škody vzniklé Objednateli nebo třetím osobám (včetně ušlého zisku) vlivem přerušení poskytování služeb, poškozením nebo ztrátou dat apod. - a to zejména:
3.5.1. při zásahu vyšší moci, třetích osob (např. povodeň, požár, zemětřesení, válka...), vlivem skutečností zapříčiněných třetími dodavateli (např. dlouhodobý výpadek dodávky elektřiny, telekomunikačního spojení, DDOS aj. hackerské útoky apod.).
3.5.2. v případě využití nebo zneužití služeb třetími osobami nelegálním způsobem (tím se mimo jiné rozumí i stav, kdy je přístup k serveru získán využitím slabých míst či chyb, které se mohou vyskytovat ve službách nebo zařízeních Poskytovatele dodaných třetími stranami).
3.5.3. v případě, že Objednateli nebo jeho odběratelům vznikne v souvislosti s uplatňováním těchto Pravidel nebo příslušné smlouvy povinnost hradit jakékoli nepřímé, příležitostné, zvláštní, výsledné nebo soudem (rozhodcem) nařízené odškodné, smluvní pokutu, odbytné, částku za ukončení smlouvy apod.
3.5.4. v případě, že Objednateli nebo jeho odběratelům vznikne v souvislosti s uplatňováním těchto Pravidel nebo příslušné smlouvy ztráta zisku, příjmů, dat nebo možnosti použití Objednatele.
3.5.5. v případě, že Objednateli nebo jeho odběratelům vzniknou závazky, ztráty, náklady nebo nároky, včetně odměny právního zástupce, v souvislosti nebo následkem provozu nebo zamýšleného provozu jakékoli služby Objednatele nebo výrobku, prodaného prostřednictvím Objednatele, jeho zástupců, zaměstnanců nebo pověřenců.
3.5.6. v případě skutečností uvedených v ustanovení 3.1, 3.6, 3.8, 3.10 a 4.6.
3.6. Poskytovatel je oprávněn zamezit šíření dat, které Objednatel šíří v rozporu s těmito Pravidly.
3.7. Poskytovatel neodpovídá za škody vzniklé nesplněním jiných povinností Objednatele, vyplývajících z obecně platných předpisů.
3.8. Poskytovatel si vyhrazuje právo na okamžité pozastavení poskytování služeb v případě porušení Pravidel ze strany Objednatele.
3.9. Objednatel je povinen pro účely zřízení služeb (zejména registraci doménového jména) předložit Poskytovateli pravdivé a úplné informace. Za tyto informace uvedené při registraci plně odpovídá včetně všech případných důsledků na základě chybných informací vzniklých.
3.10. Pokud není vzájemnou písemnou dohodou stanoveno jinak, Objednatel nesmí:
3.10.1. žádným způsobem manipulovat s daty uloženými v jiné datové části systému Poskytovatele, než jemu vymezené, pohybovat se v jiných, než jemu vymezených adresářích, ani vykonávat činnosti, které by měnily nastavení nebo funkci systému.
3.10.2. využívat služeb Poskytovatele k ukládání nebo přenosu dat, jejichž obsah je v rozporu s platným právním řádem České republiky nebo s mezinárodními smlouvami, jimiž je Česká republika vázána, jakož i odkazů (linků) na data tohoto charakteru.
3.10.3. využívat služeb pro činnost rozesílání nevyžádaných emailových zpráv (v odborné terminologii označované jako "SPAM").
3.10.4. využívat služeb k ukládání nebo přenosu dat, která obsahují erotický nebo pornografický materiál, hudební nebo filmové soubory, nelegální software, archivy souborů určených pro stahování, jakož i odkazů (linků) na data tohoto charakteru.
3.10.5. vyvíjet činnost, která by vedla k neúměrnému zatížení serveru, konektivity nebo jiné části systému Poskytovatele.
3.10.6. vyvíjet činnost, která by jakýmkoli způsobem poškozovala zájmy či dobré jméno třetích osob nebo Poskytovatele.
3.10.7 testovat a ladit své aplikace na serveru. Služba je určena pouze pro provoz odladěných webových aplikací a nikoliv pro vývoj. Objednatel nesmí provádět zátěžové testy proti serverům Poskytovatele.
Dále, že nebude provozovat skripty, které by jakkoli (i na pověsti) mohly poškodit Poskytovatele nebo třetí strany.
3.11. Objednatel bere na vědomí a zavazuje se řídit následujícím:
3.11.1. V případě velmi rozsáhlých projektů, či prezentací nadměrně zatěžujících servery je však potřeba individuální dohoda Objednatele s Poskytovatelem a jeho elektronický nebo písemný souhlas pro odsouhlasení nadměrného datového toku
3.11.2. Veškeré CGI aj. spustitelné skripty musí být před umístěním na server předloženy ke schválení Poskytovateli. Zajišťuje se tak bezpečný provoz ostatních prezentací. Poskytovatel si vyhrazuje právo učinit potřebné právní kroky v případě prokazatelného zneužití spustitelných skriptů v neprospěch Poskytovatele, včetně okamžitého odstavení provozu této prezentace bez dalšího vysvětlení. Skripty/komponenty, mající funkci skriptu/komponent nainstalovaných na server jako veřejné, budou zamítnuty.
3.11.3. Do prostoru v rámci jedné domény může směřovat více domén II. řádu, avšak pouze pokud se jedná o alias - tj. po načtení jedné adresy se zobrazí stejné stránky jako po načtení druhé. Není tedy možné směrovat aliasy na odlišné stránky (a to ani PHP skripty apod.). Počet dalších domén (mimo hlavní doménu prezentace), které mohou směřovat do jednoho prostoru je upraven ve smlouvě nebo objednávce k dané doméně položkou počet aliasů domény II. řádu".
3.11.4. FTP přístup slouží výhradně k uploadu (nahrávání dat) zákaznické prezentace na servery Poskytovatele a další činnost nezbytně nutnou pro chod prezentace (prohlížení logů, změny přístupových práv apod.). Je vyloučeno používat FTP přístup pro jakékoli jiné účely, zejména pak jako download server či pro zálohování osobních dat přímo nesouvisejících s prezentací.
3.12. Objednatel je povinen chránit své přístupové údaje (hesla apod.) k systému Poskytovatele před zneužitím třetími osobami. V případě ztráty, odcizení nebo jiného narušení práva užití předmětných přístupových práv je Objednatel povinen neprodleně sdělit tuto skutečnost Poskytovateli, přičemž je odpovědný za každé užití služeb až do okamžiku oznámení.
3.13. Objednatel je oprávněn písemně požádat Poskytovatele o pozastavení poskytování služeb na dobu určitou.
3.14. Při nedodržení ustanovení 3.10 a 3.11 odpovídá Objednatel za veškeré vzniklé škody, které tímto způsobí a to i včetně ušlého zisku.
3.15. Zákaznická podpora je poskytována v době uvedené na webu Poskytovatele. Mimo tuto dobu je poskytován pouze technický dohled a řešení poruch služeb.
3.16. Objednatel je povinen sám sledovat a hlídat data expirací poskytnutých služeb. Poskytovatel Objednatele informuje o blížící se expiraci, není však povinen tak činit. Poskytovatel neručí za škody způsobené tím, že upozornění na expiraci služeb nebylo Objednateli doručeno.
3.17. Jakékoliv změny parametrů poskytovaných služeb mohou být Poskytovatelem zpoplatněny dle aktuálního ceníku či dohodou mezi Objednatelem a Poskytovatelem. Veškeré změny budou provedeny až po úhradě případného poplatku.
3.18. Poskytovatel má právo pozastavit, zrušit nebo zamezit přístup k poskytovaným službám na základě soudního příkazu nebo na základě žádosti orgánů činných v trestním řízení.
3.19. Poskytovatel neručí za případné problémy způsobené poruchou či nedostupností DNS systému Poskytovatele.
3.20. V případě objednání již zrušené služby Poskytovatel negarantuje stejnou konfiguraci služeb ani obnovení dat ze záloh.
3.21. Pokud je služba zrušena ze strany Poskytovatele na základě porušení obchodních podmínek, je zakázáno danou službu znovu objednávat.
3.22. Poskytovatel se zavazuje provádět monitoring nejen technického stavu datového prostoru objednatele.
3.23. V případě, že Poskytovatel zjistí ve svém systému jakoukoliv závadu, bránící Objednateli ve využívání poskytovaných služeb, započne v nejbližším možném termínu s jejím odstraňováním.
3.24. Objednatel odpovídá za správnost a úplnost údajů uvedených v objednávce služby i za jejich aktuálnost.
4. Ceny za služby, jejich účtování a úhrady
4.1. Za poskytované služby náleží Poskytovateli úplata. Výše úplaty je stanovena ve smlouvě.
4.2. Stanovení délky platebního období je předmětem vzájemné dohody - a to buď měsíční, čtvrtletní, pololetní nebo roční. Objednatel uhradí cenu převodem na účet Poskytovatele, oproti doručeným účetním dokladům - fakturám, vystaveným Poskytovatelem. Faktury mají splatnost 7 nebo 14 dní. Faktury budou zasílány doporučeným dopisem anebo elektronickou poštou na adresu Objednatele, uvedenou ve smlouvě.
4.3. Objednatel je povinen úplatu uhradit nejpozději do data její splatnosti, které je uvedeno na účetním dokladu. Objednatel je povinen uvést platný, na účetním dokladu uvedený, variabilní symbol. Uvedením chybného variabilního symbolu může být platba považována za neprovedenou.
4.4. Uhrazením úplaty se rozumí připsání platby na účet Poskytovatele.
4.5. Objednatel nemá právo na vrácení odpovídající části úplaty za nevyužité služby pokud smlouvu sám vypoví před uplynutím platebního období a pokud k této výpovědi nedošlo z důvodu porušení smluvních podmínek ze strany Poskytovatele.
4.6. Při neuhrazení úplaty do data její splatnosti je Poskytovatel oprávněn pozastavit poskytování služeb. V případě nezaplacení v požadovaném termínu je Objednatel 2x (dvakrát) upozorněn e-mailem ze strany Poskytovatele. Při překročení termínu splatnosti o 14 dnů jsou poskytované služby pozastaveny (nasměrovány na stránku "pozastaveno") a po dalších 14-ti dnech jsou poskytované služby zrušeny a to společně s e-mailovými adresami.
4.7. Obnovení poskytování služeb, pozastavených na základě ustanovení č. 4.6, je možné pouze po prokazatelném uhrazení veškerých dlužných úplat a žádosti Objednatele o obnovení poskytování služeb.
4.8. Pokud nebyla úplata uhrazena po dobu delší než 20 kalendářních dní od data splatnosti, je tato skutečnost považována za vážné porušení smluvních podmínek.
4.9. Objednatel vyjadřuje souhlas s tím, že za znovuobnovení poskytování služeb opakovaně pozastavených z důvodu porušení smluvních podmínek může být Objednateli účtována částka do výše 1.000,- Kč bez DPH.
4.10. Pro případ prodlení Objednatele s úhradou částek dle předchozích odstavců je Objednatel povinen zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky denně. Dnem splnění peněžního závazku je den připsání částky z účtu plátce ve prospěch účtu Poskytovatele při placení prostřednictvím banky nebo den, kdy byla částka odpovídající ceně Poskytovateli předána v případě plnění v hotovosti.
4.11. V případě prodlení Objednatele v úhradě platby je Poskytovatel oprávněn tuto skutečnost zveřejnit.
4.12. Pokud je Poskytovatel v prodlení s poskytováním svých služeb je Objednatel oprávněn žádat vrácení části paušální ceny ve výši poměrné částky připadající na každý započatý den prodlení. Jiná náhrada (např. náhrada škody a ušlého zisku) nemůže být poskytnuta.
4.13. V případě nesprávně vyúčtované ceny za poskytované služby je Objednatel oprávněn reklamovat vyúčtování ceny 30 kalendářních dní ode dne doručení příslušného daňového dokladu, případně ode dne vzniku rozhodné skutečnosti (např. závady v poskytování služby), jinak toto právo zaniká.
4.14. Případné náklady spojené s registrací doménového jména, jakož i registrační poplatky hradí Objednatel (není-li předem dohodnuto jinak).
5. Smlouva a čas plnění smlouvy
5.1. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Objednatelem vchází v platnost a účinnost v případě:
5.1.1. potvrzení objednávky stvrzení smlouvy podpisem obou smluvních stran.
5.1.2. elektronickou (či písemnou) formou podané žádosti (návrhu, objednávky) Objednatele nebo zaplacením prvního poplatku na základě vystaveného účetního dokladu.
5.2. Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou, není-li dohodnuto jinak. Smluvní vztah končí uplynutím dohodnuté doby, smrtí fyzické osoby, zánikem právnické osoby, výpovědí nebo dohodou smluvních stran.
5.3. Smlouvu lze vypovědět bez udání důvodu, a to písemně, doporučenou poštou. Výpovědní lhůta činí 1 měsíc a počíná běžet prvního dne kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi.
5.4. Poskytovatel je oprávněn vypovědět smlouvu s okamžitou platností v případě vážného porušení smluvních podmínek ze strany Objednatele, zejména v případech uvedených v ustanovení čl. 3.10, 3.11 a 4.8.
5.5. Skutečnosti uvedené v ustanovení č. 3.1, 3.2, 3.5, 3.6 a 3.8 se nepovažují za prodlení Poskytovatele s plněním závazku.
6. Ochrana důvěrných informací
6.1. Smluvní strany se zavazují přijmout odpovídající opatření k ochraně vzájemných, výslovně důvěrných informací. Obě strany o těchto informacích zachovají mlčenlivost a neumožní k nim přístup třetím stranám po celou dobu trvání smluvního vztahu a následujících dvou let od ukončení jeho platnosti. Pokud není stanoveno jinak, tento závazek mlčenlivosti se nevztahuje na:
6.1.1. informace veřejně dostupné
6.1.2. informace o tom, že mezi stranami byla uzavřena smlouva
6.1.3. podmínky pro poskytování služby
6.1.4. uvedení Objednatele do referencí Poskytovatele
6.1.5. informace vyžadované soudy, správními orgány, orgány činnými v trestném řízení, auditory pro zákonem stanovené účely nebo nezávislými poradci smluvních stran.
6.2. Za prokázané porušení ustanovení 6.1. jednou ze smluvních stran této smlouvy má druhá smluvní strana právo požadovat náhradu skutečné škody takto vzniklé.
6.3. Poskytovatel není bez výslovného souhlasu Objednatele oprávněn obsahově modifikovat jeho data ani zjišťovat obsah jeho elektronické pošty, vyjma případů, kdy je k této činnosti zplnomocněn a vyzván zmocněnými orgány (např. policie, soud apod.) nebo pokud pojme důvodné podezření na porušování smluvního vztahu ze strany Objednatele.
6.4. Při provozu služby vyžaduje Poskytovatel od Objednatele údaje nezbytné pro provoz služby a pro komunikaci s Objednatelem. Objednatel uděluje svolení se zpracováním svých osobních údajů pro účely zajištění provozu objednané služby, zejména pro komunikaci se správci domén. Poskytovatel se při zpracování dat řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
6.5. Poskytovatel se zavazuje při zpracování osobních údajů dbát, aby Objednatel neutrpěl újmu na svých právech a přijmout taková opatření, aby nedošlo k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům Objednatele, k jejich změně, zničení, či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
6.6. Objednatel je oprávněn využívat služeb včetně nehmotných statků spojených se službami pouze k účelů danému Pravidly. Právo není přenosné na třetí osoby.
6.7. Objednatel je povinen při své činnosti dle smlouvy chránit práva k nehmotným statkům, která Poskytovatel zajistil Objednateli k užívání.
7. Ustanovení společná a závěrečná
7.1. V případě opakovaného neúspěšného doručení písemností, které vyžadují formu doporučeného dopisu (např. faktur za služby), bude zásilka považována za doručenou pátým dnem po jejím prvním prokazatelném odeslání. Zásilky se doručují na adresu uvedenou v objednávce nebo ve smlouvě, případně na adresu, o níž bude druhá strana informována na základě ustanovení čl. 7.2
7.2. Smluvní strany se zavazují, že budou bez zbytečného odkladu informovat druhou smluvní stranu o změnách svých kontaktních údajů (tel., fax, e-mail, korespondenční adresa apod.).
7.3. Otázky smluvně neupravené se řídí zákonem č.513/1991 Sb., obchodním zákoníkem v jeho platném znění.
7.4. Případné odchylky od těchto Pravidel, musejí být učiněny písemnou nebo elektronickou formou. V případě elektronické formy bude znění Pravidel zveřejněno na www stránce Poskytovatele:
https://www.imao.cz.
7.5. Poskytovatel má právo jednostranně změnit znění Pravidel. O takové skutečnosti bude informovat prostřednictvím www stránky
https://www.imao.cz a informativního e-mailu Objednatelům. V případě, že Objednatel vysloví nesouhlas s novým zněním pravidel, má Poskytovatel právo smlouvu vypovědět, přičemž pro výpovědní lhůtu platí článek 5.3. této smlouvy.
7.6. Objednatel prohlašuje, že se podrobně seznámil s Technickými informacemi o webhostingu (dále také "Technické informace") vydané Poskytovatelem. Poskytovatel se zavazuje, že Technické informace uveřejní na internetové adrese
https://www.imao.cz.
7.7. Pravidla vytváří a specifikují smluvní vztah smluvních stran a jsou nedílnou součástí písemné smlouvy, pokud je taková smlouva podepsána (ve smyslu ustanovení čl.5.1. Pravidel).
7.8. Tato Pravidla jsou vytvořeny v souladu s platnými zákony a dalšími právními předpisy České republiky a na základě dohody a svobodné vůle Poskytovatele a Objednatele.
7.9. Tato Pravidla nabývají platnosti a účinnosti dne 27.5.2013.